Koordynator do spraw dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019r o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. 2020r. poz. 1062) w Urzędzie Miejskim w Dobiegniewie wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim
Anna Wieczór – Zastępca Kierownika Referatu Organizacyjnego w Urzędzie Miejskim w Dobiegniewie pokój 210
Tel: 957488152
RAPORT_Dost_opnoCc_Z.pdf
Zarz_zdzenieNr312020.pdf
Rejestr zmian